WIJ | ONLINE

WIJ…Film

Bekijk en beluister HIER de 1 minuut film van het project WIJ…doorbreken de cirkel van Geweld, waarin alle bewegende portretten te zien zijn en waaronder de audio de verhalen bundelt, welke leidt tot één sterke boodschap; NIETS DOEN IS GEEN OPTIE!

Bekijk en beluister HIER de samenvatting van de lancering op 12 november 2020 van WIJ…doorbreken de cirkel van geweld op het Kruisplein in Rotterdam. En de langere versie: …..HIER

WIJ…Magazine

Bekijk HIER het WIJ…doorbreken de cirkel van geweld – magazine online. Wilt u liever de papieren versie van het WIJ.. magazine ontvangen, voor educatief gebruik of om de beelden en verhalen nog eens rustig terug te lezen. Stuur dan een e-mail naar info@stichtingopenmind.nl Kosten voor het verzenden zijn €5 per magazine.

WIJ…Podcast

Luister HIER de PODCAST – die Merel Steinweg @ Programma Geweld hoort nergens thuis – maakte over haar ontmoeting met Mirjam Bekker-Stoop directeur stichting Open mind en initiatiefnemer van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld.

Luister HIER de teaser van de PODCASTS van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld

Luister HIER de PODCAST van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld over partnergeweld, waarin Angelique en Eric, Remco en Rebecca en Gulcan en Gerda hun ervaringen delen en wat zij daaruit hebben geleerd. (nog in de maak)

WIJ…Beeldverslag

Bekijk HIER de foto’s van de lancering van de reizende multimediale tentoonstelling in Rotterdam