SAVE THE DATE – 9 oktober OPENing OPEN over depressiviteit

SAVE THE DATE!

OPEN over depressiviteit is een nieuw project van stichting Open mind om in samenwerking met een grote groep jonge ervaringsdeskundigen mentale kwetsbaarheid zichtbaar en beter bespreekbaar te maken.

Middels persoonlijke portretten en verhalen zal het project, in de vorm van een reizende multimediale tentoonstelling, fotokrant en podcast, depressiviteit onder jongeren bespreekbaar maken.

Op 9 oktober 2020 start in samenwerking met Thrive de tour in het Vondelpark, Amsterdam. De tentoonstelling OPEN over depressiviteit is tot 30 oktober in het Vondelpark te zien en gaat daarna het hele land door.

OPENING

De landelijke opening van de fototentoonstelling zal op 9 oktober om 12:00 uur worden geopend door Simone Kukenheim (wethouder Zorg, Jeugd(zorg), Beroepsonderwijs en Sport) Mirjam Bekker-Stoop (directeur stichting Open mind) en Achraf El Johari (Jongerenburgemeester Amsterdam) bij de Vondelkerk aan de Vondelstraat in Amsterdam. Daarna zal de reizende buitententoonstelling officieel van start gaan in het Vondelpark.

RSVP

Graag nodigen we je uit om op 9 okt samen met ons de lancering van OPEN over depressiviteit te vieren.
In verband met de aangescherpte corona maatregelen werken wij met een RSVP op de openingsdag (9 oktober) met een tijdslot van 30 minuten.
Wil je komen? Meld je dan hier aan.
Als je klachten hebt die passen bij het coronavirus dan adviseren wij je thuis te blijven en de huisarts te bellen.
De gehele opening zal worden uitgezonden via een livestream. Meer info hierover later meer.

PARTNERS

OPEN over depressiviteit is een initiatief van stichting Open mind. De tentoonstelling en het OPEN programma in Amsterdam zijn een samenwerking en mede mogelijk gemaakt door: Thrive Amsterdam – GGZ Arkin, GGZ Ingeest, afdeling Zorg gemeente Amsterdam, de Nederlandse GGZ, GGD Amsterdam, ELAA, Stigmag, Clientenbelang Amsterdam.

Waar kan je terecht voor (gratis) hulp en coaching in Coronatijd? Thrive Amsterdam