WIJ | ONLINE

by

WIJ…Film

Bekijk en beluister HIER de 1 minuut film van het project WIJ…doorbreken de cirkel van Geweld, waarin alle bewegende portretten te zien zijn en waaronder de audio de verhalen bundelt, welke leidt tot één sterke boodschap; NIETS DOEN IS GEEN OPTIE!

WIJ…Magazine

Bekijk HIER het WIJ…doorbreken de cirkel van geweld – magazine online. Wilt u liever de papieren versie van het WIJ.. magazine ontvangen, voor educatief gebruik of om de beelden en verhalen nog eens rustig terug te lezen. Stuur dan een e-mail naar info@stichtingopenmind.nl Kosten voor het verzenden zijn €10 per magazine.

WIJ…Podcast

Luister HIER de PODCAST – die Merel Steinweg @ Programma Geweld hoort nergens thuis – maakte over haar ontmoeting met Mirjam Bekker-Stoop directeur stichting Open mind en initiatiefnemer van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld.

Luister hier onder de teaser van de PODCASTS van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld

Podcast WIJ… introductie

Luister hier onder de PODCAST van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld over partnergeweld, waarin Angelique en Eric, Remco en Rebecca en Gulcan en Gerda hun ervaringen delen en wat zij daaruit hebben geleerd en wat jij kunt doen.

Podcast WIJ… Huiselijk geweld

Luister hier onder de PODCAST van het project WIJ doorbreken de cirkel van geweld over kindermishandeling en -misbruik, waarin Wouter, Liane, Nina en Jacob hun ervaringen delen, wat zij daaruit hebben geleerd en hoe zij daar nu mee omgaan.

Podcast WIJ… Kindermishandeling en -misbruik

WIJ… TIPS

WIJ…Beeldverslag

Bekijk HIER de foto’s van de lancering van de reizende multimediale tentoonstelling in Rotterdam